مقالات

کشور انگلیس و جاذبه آن

کشور انگلیس یا همچنین شناخته شده به نام “بریتانیا” یا “ایالات متحده بزرگ بریتانیا و ایرلند شمالی” کشوری در قاره اروپا است.

مرکز اداری آن لندن است و به عنوان یکی از قدیمی ترین دولت های دموکراتیک در جهان شناخته می شود.

انگلیس یکی از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته جهان محسوب می شود و اقتصاد قوی و متنوعی دارد.

با توجه به جغرافیای خود در قسمت شمال غربی اروپا، سابقه طولانی و غنی فرهنگی و همچنین نقش سابقه دار در استعمارگری، انگلیس یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان است.

انگلیس به عنوان پیشگام مبارزه با استعمار و توسعه مفهوم دموکراسی و حقوق بشر به اهمیت جهانی رسیده است.

آنچه از انگلیس بسیار شناخته شده است، تاریخچه بلندش در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

همچنین بیرق انگلتره، که به نام “پرچم ملی انگلیس” نیز شناخته می شود، به عنوان یکی از پرچم های شناخته شده در جهان کاربرد دارد.

انگلیس یک کشور پایان دهی از کشورهای اتحادیه اروپا است و دولتی مشترک با اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی دارد.

این کشور ظروف زیادی از جمله زبان انگلیسی، همچنین برخی از دانشمندان، نویسندگان، هنرمندان و معماران مشهور جهان را تولید کرده است.

در مجموع، انگلیس یک کشور با میراث غنی فرهنگی، معماری منحصر به فرد و جاذبه های تاریخی است.

تاریخچه انگلیس، فرهنگ چند منطقه ای آن و نقش مهم این کشور در سابقه جهان، از طریق جاذبه هایی مانند برج ایفل در لندن، استونهنج در شهر ویلتشر، و کاخ وست‌مینستر، مشهور است.

مساحت و جمعیت انگلیس

کشور انگلیس
کشور انگلیس

انگلستان از جمله کشورهای اروپایی است که می توان شاهد تراکم جمعیتی بالایی در آن بود، بخش زیادی از جمعیت انگلستان همچنان در خانه هایی که پس از جنگ جهانی دوم ساخته شده بودند، زندگی می کنند.

تراکم نامنظم جمعیت در انگلیس باعث شده تا تعداد بی خانمان ها نیز در طی سال های گذشته افزایش یابد و این موضوع در شهرهایی مانند لندن به وضوح مشاهده می شود.

جمعیت خانوده ها در انگلیس طی سال های اخیر کاهش یافته و بسیاری از مردان و زنان بر اساس قوانین ازدواج سفید در کنار هم زندگی می کنند.

بر اساس قوانینی که در سال 1975 تنظیم شد، انگلیس نیز به کشورهایی که حقوق زنان و مردان را برابر می دانند، پیوست.

در حال حاضر انگلیس بیش از 55 میلیون نفر جمعیت دارد و بسیاری از افراد در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

اتباع کشورهای هند، پاکستان، هنگ کنگ و بسیاری از دیگر مستعمره های انگلیس در طی سال های مختلف امروزه بخش زیادی از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند.

بر اساس شواهد موجود بسیاری از این افراد از تبعیض و نابرابری های اقتصادی در انگلستان رنج می برند.

انگلیس در دهه های 1950 و 1960 به عنوان مقصد اصلی مهاجمان و مهاجران رومی، آنگل ساکسون ها و سلت ها شناخته می شد. انگلیس بیش از 50300 مایل وسعت دارد.

مخارج زندگی در کشور انگلیس 

کشور انگلیس
کشور انگلیس

مخارج زندگی در کشور انگلیس می‌تواند بستگی به منطقه‌ای که فرد در آن زندگی می‌کند و نیز سبک زندگی او داشته باشد.

اما در کلیت، مخارج زندگی در انگلیس شامل موارد زیر می‌شود:

  1. هزینه مسکن: هزینه اجاره خانه‌ها و یا خرید مسکن در انگلیس بسیار بالا است و بستگی به منطقه، اندازه و شرایط مسکن، این هزینه تغییر می‌کند.
  2. هزینه غذا و نوشیدنی: قیمت غذاها و مواد غذایی در انگلیس ممکن است بالا باشد، اما با توجه به گسترده بودن فروشگاه‌ها و جای داده شدن برندها، می‌توان با استفاده از گزینه‌های متنوع، برندها و سوپرمارکت‌ها، بودجه خود را کنترل کرد.
  3. هزینه حمل و نقل: هزینه استفاده از حمل و نقل عمومی، مانند قطار، اتوبوس و مترو در انگلیس معمولاً بالا است. در اینجا هم به منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید بستگی دارد و ممکن است برخی مناطق دارای تسهیلات عمومی بهتر و هزینه‌های کمتری باشد.
  4. هزینه بهداشت و درمان: سیستم بهداشت و درمان در انگلیس به صورت دولتی و از طریق خدمات سلامت دولتی (NHS) فعالیت می‌کند. هزینه‌های درمان و داروها بستگی به نوع و خدمات دریافت شده و شرایط بیمار دارد.
  5. هزینه تفریح و سرگرمی: انگلیس دارای فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی زیادی است از جمله سینماها، تئاترها، کنسرت‌ها و رستوران‌ها. هزینه این امکانات بستگی به سبک زندگی و علاقه‌های فرد دارد.
  6. هزینه تحصیل: انگلیس دارای آموزش عالی معتبری است که به دانشجویان خارجی ارائه می‌شود. هزینه تحصیل بستگی به سطح تحصیلات و دانشگاهی که در آن ثبت نام شده‌اید دارد. هزینه‌ها ممکن است تشکیل شده از شهریه، کتاب‌ها، محل اقامت و زندگی باشد.

این فهرست تنها مخارج اصلی درنظر گرفته شده و هزینه‌های دیگری مانند بیمه، پوشاک، تلفن همراه، اجاره خودرو و غیره را نشان نمی‌دهد.

همچنین، بستگی به سطح درآمد و شغل فرد نیز این هزینه‌ها متفاوت خواهد بود.

مذهب و زبان مردم انگلیس

کشور انگلیس
کشور انگلیس

مذهب مردم انگلیس به طور کلی به عنوان یک جوامع مذهبی تنوع بالایی دارد.

به طور سنتی، مردم انگلیس بیشتر مسیحیت را دنبال می کردند و بیشتر مذهب انگلستان کلیسای انگلستان (کلیسای انگلیس) بود.

اما در سالهای اخیر، افراد مذهبی در انگلستان شروع به تغییر مذهبی کرده اند و تنوع بیشتری در مذهب هایی مانند اسلام، هندوئیسم، سیک و بودا شاهد هستیم.

زبان رسمی انگلیس انگلیسی است و بیشتر مردم انگلیس زبان انگلیسی را صحبت می کنند.

این زبان به عنوان زبان اول و اصلی در انگلستان استفاده می شود و تقریباً همه مردم در این کشور آن را می دانند.

هرچند که در برخی مناطق انگلستان به زبان های محلی مانند ولزی، اسکاتلندی و ایرلندی نیز سخن می روند.

همچنین به علت مهاجرت های بسیار و وجود اقلیت های فرقه ای، زبان های دیگری مانند اردو و پانجابی در برخی مناطق نیز صحبت می شود.

فرهنگ و آداب و رسوم مردم انگلیس

کشور انگلیس
کشور انگلیس

فرهنگ و آداب و رسوم مردم انگلیس مانند هر فرهنگ دیگری بسیار پیچیده است و تاثیر زیادی بر روی زندگی روزمره مردم این کشور دارد. در ادامه به برخی از آداب و رسوم مهم انگلیسی‌ها اشاره می‌کنیم:

1- احترام به خصوصیات شخصی: مردم انگلیس به حریم شخصی همدیگر بسیار احترام می‌گذارند و عدم احترام به این خصوصیات ممکن است باعث ناخوشایندی شود.

2- پوشش: مردم انگلیس پوشش متناسب با هر موقعیت را اهمیت می‌دهند و در مواقع رسمی، مثلاً در جلسات کاری ترجیح می‌دهند لباس‌های مناسب و منطقی بپوشند.

3- بزرگداشت روزهای مذهبی: مردم انگلیس روزهای مذهبی را مهم می‌دانند و آنها را به عنوان روز‌های تعطیل و جشن‌های خاصی جشن می‌گیرند.

4- دقت به وقت: انگلیسی‌ها به وقت مذاکرات و جلسات به شدت اهمیت می‌دهند و برایشان اهمیت دارد که به موقع برسند و وقت خود و دیگران را تلف نکنند.

5- تشکر و عرض سلام: تشکر کردن و عرض سلام کردن به جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ انگلیس دارد و به عنوان نشان از احترام و مودبیت استفاده می‌شود.

6- قدردانی از صحبت به طور مستقیم: انگلیسی‌ها معمولاً به طور مستقیم صحبت می‌کنند و معمولاً نگاه تابلوس را کمتر استفاده می‌کنند.

7- غذاخوری: طعام و غذا خوردن مردم انگلیس با چند آداب و رسوم خاص همراه است؛ به طور معمول درختانه‌ایرانی از چنگال استفاده می‌کنند و به جای استفاده از قاشق و چنگال، غذا را با چنگال و چاقو می‌خورند.

8- اصلاح خطاب: هنگام تحدید شدن به نفر دیگر، استفاده از عنوان “آقای” و “خانم” بسیار مهم است.

این تنها نمونه‌ای از آداب و رسوم مردم انگلیس است و بسیاری جزئیات دیگری در این فرهنگ وجود دارند که به خاطرات و سنت‌های آنها مرتبط هستند.

پایتخت انگلیس و همه چیز درباره آن

کشور انگلیس
کشور انگلیس

پایتخت انگلیس لندن است. این شهر بزرگ ، پرجمعیت و پرطرفدار در جنوب شرق انگلیس قرار دارد و به عنوان یکی از مراکز همگانی فرهنگی ، تجاری و تاریخی جهان شناخته می شود.

لندن دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که هر ساله میلیون ها نفر را به خود جذب می کند.

برج ایفل، ساعت بیگ بن، کاخ بکینگهام، ساحل رود تمز، مجموعه موزه های بریتانیا و تالار سنت مارتین برخی از جاذبه های مشهور این شهر هستند.

همچنین لندن دارای پارک های زیبایی مانند هاید پارک و گرین پارک است که فضایی آرام و دلنشین برای تفریح و استراحت فراهم می کنند.

این شهر همچنین مرکز فرهنگی است که در آن می توانید به تئاترهای زنده، کنسرت ها و نمایشگاه های هنری شرکت کنید.

لندن دارای یکی از بزرگترین و پیچیده ترین سیستم های حمل و نقل عمومی در جهان است شامل مترو، اتوبوس، قطار و تاکسی.

معماری لندن به تاریخ دوران رم بازمی گردانده است.

این شهر دارای ساختمان های تاریخی زیادی است که در طول قرون طولانی ساخته شده است و از آن جمله می توان به کاخ وست‌مینستر، جسر لندن و تاور لندن اشاره کرد.

لندن همچنین در زمینه فرهنگ و تاریخ غنی است. این شهر میزبان برگزاری مراسم مهمی مانند مراسم تئاتر جهانی، معرفی کتاب، نمایشگاه هنری و مراسم های مذهبی مختلف می باشد.

لندن همچنین مقصد خوبی برای خرید لباس، طلا و جواهرات، اثاثیه منزل و همچنین غذاهای انواع مختلف است که می توانید در بازارها و فروشگاه های مشهور لندن پیدا کنید.

در کل، لندن یک شهر پرجذابیت برای بازدیدکنندگان از نقاط داخلی و خارجی است که تنوع فرهنگی، تاریخ بلند و تمدن، فرصت های مالی و جاذبه های گردشگری فراوانی را ارائه می دهد.

مهم ترین شهرهای انگلیس

مهمترین شهرهای انگلیس شامل:

  • لندن: پایتخت و بزرگترین شهر انگلیس که دارای بسیاری از جاذبه‌های گردشگری معروف از جمله برج ایفل، برج لندن و موزه بریتیش می‌باشد.
  • مانچستر: شهری صنعتی و مهم در انگلیس که برای فوتبال و موزه مدرن هنرش معروف است.
  • برمنگام: یکی دیگر از شهرهای مهم صنعتی انگلیس که دارای برج برمنگام، باغ برمنگام و مرکز ملی چرم در انگلستان است.
  • لیورپول: شهری که با باشگاه فوتبال مشهور لیورپول و بندگاه آنفیلدش معروف است.
  • برایتون: شهری ساحلی که باغ‌های زیبا و تماشای غروب آفتاب در ساحل آن معروف است.

مهم ترین خیابان های انگلیس

بعد از سفر به انگلستان خیابان های این کشور اولین چیزی است که توجه شما به آن جلب می شود، خیابان هایی که در نوع خود واقعا زیبا هستند.

طبیعتا لندن اولین مقصد گردشگری در انگلیس است و به همین دلیل در ادامه 5 خیابان مهم و جذاب این شهر را به شما معرفی می کنیم، در خیابان های لندن حتما به جزئیات توجه کنید.

  • خیابان بیکر
  • خیابان باند
  • خیابان قدیمی کامپتون
  • خیابان تریدندل
  • خیابان جرمین

آب و هوای انگلیس

آب و هوای انگلیس معمولاً مرطوب و معتدل است. در اکثر مناطق انگلیس، تاثیر اقیانوس اطلس و جریان خنک شمالی آتلانتیک منجر به میانگین دمای معتدل و آب و هوای نسبتاً مرطوب می‌شود.

همچنین، انگلیس تحت تأثیر جریانات هوایی آتلانتیکی است که منجر به افزایش رطوبت و بارش‌های خیلی زیاد در سواحل و کاهش بارش در مناطق درون زمین می‌شود.

به طور کلی، تابستان‌ها خنک و زمستان‌ها معتدل در انگلیس است. دمای متوسط در تابستان حدود ۱۵-۲۰ درجه سانتیگراد و در زمستان حدود ۵-۱۰ درجه سانتیگراد است.

با این حال، از زمستان تا بهار، بارش‌های شدید و طوفان‌هایی نیز در انگلیس رخ می‌دهد.

شمال غربی انگلیس، شمال ولز و غرب اسکاتلند با بارشی بیشتر و آب و هوای مرطوب تر مواجه هستند، در حالی که جنوب خشکتر و گرمتر است.

در جبال بلند اسکاتلند نیز، تابستان‌ها خنک و زمستان‌ها سرد تر هستند و بارش زیادی دارند.

انگلیس همچنین در تأثیرات جغرافیایی قاره اروپا قرار دارد و می‌تواند تحت تأثیر موج‌های گرم و سرد از این قاره باشد.

به طور کلی، آب و هوای انگلیس پیش‌بینی سختی است و ممکن است در طول یک روز به صورت غیرمتناسب تغییر کند.

ممنون که تا اینجا پست همراه فرگاه دیزاین بودید.

محصولات ما

آموزش طراحی با سنگ های کلاسیک فرگاه ( به زودی )

تومان
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است..

ابزار محرابی 45

2,890,000 تومان
باند حجیم محرابی
محصول طراحی و ثبت شده توسط فرگاه
کاربرد در سینه کفتری - قاب پنجره و باند ها ، ورودی ها و ستون های تجاری
وزن این قطعه حدود 27 کیلوگرم میباشد و بسیار حجیم میباشد .

ارسال نمونه جنس بهمراه کاتالوگ

تومان
یک نمونه سنگ چفت ده سانتی با کیفیت سطح مات و براق بهمراه کاتالوگ برای شما ارسال میشود.

باند گل رز 38

2,875,000 تومان
باند کلاسیک گل رز محصول طراحی و ثبت شده توسط مهندس سعید فرگاه . این محصول شبیه باند طنابی یا

باند گلبرگ 45

2,127,500 تومان
باند حجیم گلبرک محصول طراحی و ثبت شده توسط فرگاه کاربرد در سینه کفتری های کلاسیک بزرگ ، باند ها

بتن اکسپوز 60 در 60

تومان
سنگ پلاک بتن اکسپوز با ابعاد 60 در 60 با جنس انحصاری فرگاه متفاوت با بتن اکسپوزهای بتنی موجود در

پکیج های آموزشی ما

خرید پکیج فایل فرگاه (کلاسیک)

590,000 تومان
پکیج  >>>>>>>>آموزش<<<<<<  بزودی  منتشر میشود … کسب درآمد امن  F–COIN سیستم سهامی فرگاه دیزاین امن ترین بستر برای کسب درآمد 

خرید پکیج فایل فرگاه مدرن

590,000 تومان
پکیج  >>>>>>>>آموزش<<<<<<  بزودی  منتشر میشود … به کمک محصولات مدرن پروژتون رو شبیه پروژه زیر طراحی کنید و کسب درآمد

پکیج های آموزشی ما

دفتر شوروم مرکزی

ین پروژه به ابعاد ۲۰ متر در ارتفاع ۱۲ متر با سازه کاملا مستقل و نمایی بسیار حجیم از صفر تا صد با استفاده از محصولات اختراع و تولید شده توسط مهندس فرگاه (موسس کارخانه) طراحی و ساخته شده است، این پروژه نمایشی است از قدرت  طراحی نما، طراحی محصول، دانش تولید و متریال انحصاری، دانش طراحی سازه و اجرا، اعتبار و تکنولوژی.

محصولات اختراع شده سنگی ما با فرمولاسیون انحصاری و تکنولوژی بروز  وارد ایران شده و بصورت بومی سازی در حال تولید است و معماران میتوانند به کمک این پازل ها نما های مدرن و کلاسیک را بسازند…

دیدگاهی در مورد “نمای مدرن و همه چیز درباره آن

  1. جمشید گفت:

    ۲۰×۳۰ زمین برای دیوار کشی ۳متر ارتفاع چند در میایدزمین ۶۰۰ متری

    1. عرفان تقی پور گفت:

      از طریق صفحه تماس با ما درباره قیمت با ما در ارتباط باشید.

  2. حنیف گفت:

    درود بر شما🍃از طرحها و ظرافت اونها بینهایت مشعوف شدم و تبریک میگم. احتمالا اکسسوری برای نمای رومی ( مجسمه، آب نما ، گلدان ) هم تولید می کنید؟ ممنونم

  3. از مطلب بسیار خوبتون تشکر. ما برای مقاوم سازی اسکلت و ساختمان استفاده کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید